Bernat Sanahuja, plata al Campionat d’Europa de Waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Bernat Sanahuja es penja la plata al Campionat d’Europa de Waterpolo

El waterpolista Bernat Sanahuja va penjar-se la medalla de plata en el Campionat d’Europa que va celebrar-se a Budapest (Hongria) després que el combinat estatal perdés contra la selecció amfitriona la gran final en la tanda de penals.

La selecció de David Martín va quedar-se a només un penal d’un or que va merèixer. Va signar un inici molt prometedor. Álvaro Granados, en home de més, va marcar el 0 a 1. Els magiars van empatar tot seguit per mitjà d’una fuetada de l’esquerrà Zalanki. En el tram final del període, dues dianes d’Alberto Munárriz van situar un interessant 1 a 3.

En el segon quart, però, el panorama va canviar radicalment. Els hongaresos, empesos pel seu públic, van encadenar un parcial de 3 a 0 que va capgirar l’electrònic. Angyal, primer, i Zalanki i Varga, després, van col·locar el 4 a 3 amb què es va arribar al descans.

A la represa, Hongria va mantenir la renda mínima. Blai Mallarach va empatar a quatre. Tot seguit, Vamos, en superioritat, va tornar a avançar els locals. Els de David Martín van respondre de nou amb una vaselina esplèndida de Marc Larumbe. Però un tir de Manhercz va situar el 6 a 5 amb què es va entrar en els darrers vuit minuts.

L’últim quart va esdevenir un emocionant intercanvi de cops. Felipe Perrone va igualar a sis. Hongria, molt encertada en home de més, va anotar el 7 a 6 de la mà de Varga. Tahull va tornar a empatar, però Manhercz va replicar per part magiar. A un minut i mig del final, Munárriz va empatar a nou. Després de robar la pilota en defensa, Mallarach va disposar d’un llançament en els darrers segons que Nagy va refusar. En la tanda de penals, tots van marcar, a excepció de Granados, al qual Vogel va adivinar la intenció.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).