Bea Ortiz, escollida Esportista de l’Any

El club és guardonat també per l’organització de la fase de grups de la Champions League de waterpolo

El Club Natació Terrassa va rebre dos premis en la gala de la Nit de l’Esportista 2020 que va celebrar-se divendres al Teatre Principal sota l’organització de l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa.

La waterpolista Bea Ortiz, campiona d’Europa amb la selecció espanyola i MVP de la competició, va guanyar la categoria principal, Esportista de l’Any. El club va ser reconegut amb un segon guardó per l’organització de la fase de grups de la Champions League de waterpolo.

A més, l’equip masculí absolut i l’equip femení absolut de waterpolo van ser nominats com a Equip de l’Any; el tècnic del sènior masculí de waterpolo Dídac Cobacho, com a Entrenador de l’Any; i l’equip de natació adaptada, en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física.