Assemblea General Ordinària de Socis Compromissaris

Hora: 18.00 H
Lloc: SALA DE L’ANTIC BAR – CLUB NATACIÓ TERRASSA

ORDRE DEL DIA

1.- Obertura de l’Assemblea per la presidència.
2.- Procediment de votacions i nomenament de 2 interventors.
3.- Aprovació, si s’escau, de l’Acta de la reunió anterior.
4.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la relació de socis honoraris i de mèrit.
5.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la memòria de les activitats 2020-2021.
6.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la liquidació de l’exercici econòmic 2020-2021 i l’informe dels auditors.
7.- Designació i aprovació, si s’escau, dels auditors per a l’exercici 2021-2022.
8.- Presentació i aprovació, si s’escau, del pressupost per a la temporada 2021-2022.
9.- Prendre en consideració i aprovació, si s’escau, dels projectes i propostes de la Junta Directiva.
10.- Informe anual de les incidències disciplinàries.
11.- Proposta i aprovació, si s’escau, d’algunes modificacions del Reglament de Règim Intern.
12.- Propostes dels socis*.
13.- Precs i preguntes.

* Les propostes de socis/es seran admeses sempre que tinguin com a mínim el suport del 5% dels socis/es del Club, s’hauran de formular per escrit, anar signades pels sol·licitants degudament identificats/des i ser lliurades a la secretaria del Club amb 15 dies d’antelació, com a mínim, a la data assenyalada per a la celebració de l’Assemblea.