Natació

Aroa Espinosa, convocada amb la selecció catalana d’aigües obertes

Aroa Espinosa, convocada amb la selecció catalana d’aigües obertes

La nedadora Aroa Espinosa ha estat convocada per la Federació Catalana de Natació (FCN) per participar en la 94a Travessia Nedant al Port de Barcelona – LEN Open Water Cup Leg 6 que se celebrarà el dissabte 24 de setembre.

Espinosa forma part de la selecció catalana d’aigües obertes que disputarà la prova de 5 quilòmetres, juntament amb Júlia Coll (CN Olot), Daniela Bravo (CN Sabadell), Maria Huertas (CN Tàrraco), Àlex Jiménez (CN Caldes) i Eric Casals (CN Vic ETB).

Així mateix, la FCN ha convocat cinc nedadors per disputar la prova de 10 quilòmetres. Els escollits són Carlos Ortiz i Manuel Lires (CN Barcelona) en l’apartat masculí i Clàudia Giralt (CN Mataró), Laura Rodríguez (CN Barcelona) i Abril Rius (CN Tàrraco) en categoria femenina.