Natació

Anna Serra guanya la Marnaton eDreams de Formentera

Anna Serra guanya la Marnaton eDreams de Formentera de natació en aigües obertes

La nedadora Anna Serra va vèncer en la distància de 8 quilòmetres en la Marnaton eDreams de natació en aigües obertes que va celebrar-se dissabte passat a Formentera.

Serra va aturar el crono en 2h10’57”, tot superant Núria Soriano (CN Barcelona), segona amb 2h18’10”, i Lourdes Alsina (CE Marnaton), tercera amb 2h18’28”.

Mario Guillén, tercer en categoria masculina

El club va aconseguir un segon podi en aquesta competició de la mà de Mario Guillén, que va ser tercer en l’apartat masculí també en la prova de 8 quilòmetres. L’egarenc va establir un temps d’1h56’01”, ex aequo amb Jordi Díaz, del CE Marnaton. Rafa Cabanillas (CE Marnaton) va adjudicar-se el triomf amb una marca d’1h34’57”, per davant de Guille Matas, segon amb 1h51’47”.

El tercer representant del club a la prova balear va ser Josep Llàtzer Pérez, que va finalitzar 22è amb 2h13’51”, registre que li va proporcionar la cinquena posició en la categoria +40.