Natació

Anna Serra guanya la Copa Marnaton de Formentera i Mario Guillén obté la segona posició a la Marnaton i a la Mini Ultraswim d’Eivissa

Aquest dissabte es va disputar la copa Marnaton a Formentera, on uns quants nedadors i nedadores del Club Natació Terrassa van participar. La competició albergava les proves de 8 km, 4 km i 2 km.

Anna Serra, nedadora del CN Terrassa, va vèncer en la distància de 8 quilòmetres en la Marnaton de natació en aigües obertes de la categoria femenina amb un temps de 2:00:34, mentre que Mario Guillén va quedar segon classificat de la categoria masculina amb un temps de 1:52:36.

Per altra banda, Sònia Rojas, Ivet Perucho i Dídac Osec també van aconseguir molt bons resultats en aquesta competició.

A més a més, Mario Guillén, també va competir diumenge a Eivissa, participant a la Mini Ultraswim a Santa Eulàlia i va aconseguir la segona posició. Aquesta, era una de les etapes de la Copa d’Espanya d’aigües obertes.

Natàlia Fitó