Aniol Boixader, alta

Aniol Boixader s’incorpora a l’amateur de futbol

Miquel Callao renova

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la composició de l’amateur de futbol que jugarà a Tercera Catalana la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades de Pau Agustín, Pere Agustín, Adrià Alier, Edu Querol, David Comellas, Gerard Álvarez, Roger Pons, Pol Abad, Mikel Andrinua, Óscar Domínguez, Pau Gelis, Sergio López i Soha Bojaada i de les incorporacions de Gerard Roger, Aitor Soldado i David Carné, el club s’ha assegurat la continuïtat de Miquel Callao i afegirà un jugador més al projecte, Aniol Boixader.

Miquel Callao, de 20 anys, ocupa la posició d’extrem esquerre o dret i va militar tres temporades al futbol base. Al seu torn, Aniol Boixader, de 21 anys, és davanter i arriba procedent del filial de Segona Catalana de la UE Sant Andreu. És un dels dos únics jugadors de l’equip que no ha passat per les categories inferiors del club.