Karate

Andrea Blanco participarà en el Campionat d’Espanya absolut de Karate

Del 5 al 7 d’abril, Andrea Blanco, esportista del Club Natació Terrassa, participarà en el Campionat d’Espanya de karate que es disputarà a Pontevedra.

Blanco, després de quedar com a segona classificada en Kumite femení +68 kg en el Campionat de Catalunya sènior, va ser convocada per disputar diversos entrenaments amb la preselecció, els quals van ser previs al Campionat intercomunitari en el qual va competir. Aquest, es va disputar a Saragossa el 27 de gener. Tanmateix, el 9 de març, Blanco, va participar en l’intercomunitari de Valls, el resultat de tots aquests campionats i competicions en les quals ha participat, han permès que Blanco estigui present en el pròxim Campionat d’Espanya absolut de karate.