Pilota mà

Andoni Arrasate, campió de Catalunya del 4 i Mig

Andoni Arrasate, campió de Catalunya del 4 i Mig de Pilota a Mà per tercer any consecutiu

El CN Terrassa va ser la seu diumenge de les finals del Campionat de Catalunya del 4 i Mig de Pilota a Mà. El club va acollir un total de cinc partits d’alt nivell.

El primer partit de la jornada, la final femenina de 2a categoria, no es va poder disputar com a conseqüència de la lesió de la pilotari de la Casa de los Navarros, Avril Márquez. La seva rival, la jugadora del Club Pelotari Santa Coloma Sandra Alonso, que arribava invicte a la final, es va proclamar, doncs, campiona de la categoria.

Posteriorment, va tenir lloc la final de 3a categoria masculina, amb presència del pilotari del club Roberto Consola, que va caure contra Carlos Mateos, de la Casa de los Navarros, per un ajustat 19 a 22.

Després, va tenir lloc la final femenina de 1a categoria, on es tornaven a veure les cares, com en la final de 2018, les pilotaris Josune Jiménez i Mariona Salat, les dues de la Casa de los Navarros. Com en la darrera edició, Jiménez es va proclamar campiona absoluta de Catalunya per un resultat de 18 a 7.

La final de 2a categoria masculina va esdevenir molt especial, ja que va enfrontar un pare contra fill, Joan contra Quim Oliva, ambdós del Club Natació Igualada. Quim va fer valer la seva joventut i no va donar opció a Joan en adjudicar-se el títol per un clar 22 a 9.

L’esdeveniment va cloure amb la final de 1a categoria masculina, que enfrontava dos pilotaris de la Casa de los Navarros. Andoni Arrasate va vèncer amb claredat Álex Ibarra per 22 a 6 i va sumar així el seu tercer títol de campió de forma consecutiva.

L’entrega de trofeus als campions i subcampions va comptar amb la presència de José Félix Gómez, delegat de la secció de pilota a mà del Club Natació Terrassa; Carles Pérez, en representació de l’Associació Manista Barcelona; Koldo Larrea, president de la Casa de los Navarros; i Joan Molinas, delegat de la secció de Mà de la Federació Catalana de Pilota.