Ampliem el pàrquing de bicis i patinets

Ampliem el pàrquing de bicis i patinets

El Club Natació Terrassa aposta decididament per la mobilitat sostenible. En aquest sentit, us comuniquem que iniciarem les obres d’ampliació del pàrquing de bicis i patinets, una actuació que pretén incentivar l’ús de mitjans de transport nets en els teus desplaçaments cap al club. La instal·lació estarà a la vostra disposició el 10 de gener.

L’espai d’aparcament es triplicarà. S’incrementarà en 30 metres, de manera que passarà dels 15 actuals als 45. Quant al nombre de places disponibles, el creixement també serà notable. Hores d’ara, la capacitat és de 15 patinets i 30 bicis. Amb l’ampliació, aquestes xifres s’incrementaran fins als 40 patinets i al centenar de bicis.

L’accés al pàrquing es durà a terme per la mateixa porta que ara mitjançant la targeta de proximitat.

Nou funcionament del pàrquing de cotxes

En consonància amb la nostra política de promoció dels mitjans de transport sostenibles, a partir del dilluns 22 de novembre, canviarem el funcionament del pàrquing de cotxes. La durada màxima d’estacionament gratuït del vehicle serà de 2h30’ al dia. Transcorregut aquest temps, caldrà pagar 0,0324 euros per minut.

El pagament s’haurà d’efectuar a través de la targeta moneder, de manera que és imprescindible que tingui saldo per accedir al pàrquing, ja que se’n descomptarà l’import corresponent en sortir.

Us recordem que l’entrada es troba al carrer Jocs Olímpics i que cal utilitzar la mateixa targeta de proximitat per accedir i per sortir. Les barreres d’accés funcionen cada dia en horari del club. Fora d’aquest horari, no funcionaran pel fet d’estar connectades informàticament amb la resta d’accessos del club. Així doncs, l’espai està disponible en aquests horaris:

-De dilluns a divendres. De 6.00 a 23.00h.

-Dissabtes.  De 7.00 a 21.30h.

-Diumenges i festius. De 8.00 a 15.00h.

+ COM CARREGAR LA TARGETA MONEDER