Ampliem el pàrquing de bicis i patinets

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Ampliem el pàrquing de bicis i patinets

El Club Natació Terrassa aposta decididament per la mobilitat sostenible. En aquest sentit, us comuniquem que iniciarem les obres d’ampliació del pàrquing de bicis i patinets, una actuació que pretén incentivar l’ús de mitjans de transport nets en els teus desplaçaments cap al club. La instal·lació estarà a la vostra disposició el 10 de gener.

L’espai d’aparcament es triplicarà. S’incrementarà en 30 metres, de manera que passarà dels 15 actuals als 45. Quant al nombre de places disponibles, el creixement també serà notable. Hores d’ara, la capacitat és de 15 patinets i 30 bicis. Amb l’ampliació, aquestes xifres s’incrementaran fins als 40 patinets i al centenar de bicis.

L’accés al pàrquing es durà a terme per la mateixa porta que ara mitjançant la targeta de proximitat.

Nou funcionament del pàrquing de cotxes

En consonància amb la nostra política de promoció dels mitjans de transport sostenibles, a partir del dilluns 22 de novembre, canviarem el funcionament del pàrquing de cotxes. La durada màxima d’estacionament gratuït del vehicle serà de 2h30’ al dia. Transcorregut aquest temps, caldrà pagar 0,0324 euros per minut.

El pagament s’haurà d’efectuar a través de la targeta moneder, de manera que és imprescindible que tingui saldo per accedir al pàrquing, ja que se’n descomptarà l’import corresponent en sortir.

Us recordem que l’entrada es troba al carrer Jocs Olímpics i que cal utilitzar la mateixa targeta de proximitat per accedir i per sortir. Les barreres d’accés funcionen cada dia en horari del club. Fora d’aquest horari, no funcionaran pel fet d’estar connectades informàticament amb la resta d’accessos del club. Així doncs, l’espai està disponible en aquests horaris:

-De dilluns a divendres. De 6.00 a 23.00h.

-Dissabtes.  De 7.00 a 21.30h.

-Diumenges i festius. De 8.00 a 15.00h.

+ COM CARREGAR LA TARGETA MONEDER

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).