La parella del Club Natació Terrassa formada per Álex Navarro i Albert Vaghi va proclamar-se diumenge campiona de Catalunya de Frontennis de Pilota Lenta de Primera Categoria en la sessió de finals disputada al Centre Esportiu Municipal de la Vall d’Hebron de Barcelona.
Navarro i Vaghi van batre en la gran final el trio integrat per Roger Guido, Edgar Pardo i Richard Náquera, del Club Frontennis Cerdanyola, per 2 sets a 0 (15-5 i 15-6). La parella egarenca va quallar un partit molt complet i va dominar el matx des del principi. A les semifinals, jugades dissabte, Navarro i Vaghi van eliminar una altra parella del Club Frontennis Cerdanyola, Raúl Guarachi i Guido Alegre, per 2 sets a 0.
El club va classificar una altra dupla per a la final, en aquest cas, de Tercera Categoria. Víctor González i Joan Grau van caure contra Marc Torné i Albert Sort, del Viladecavalls, en un partit molt ajustat que es va resoldre en dos sets (13-12 i 13-11). González i Grau havien obtingut el passi a la gran final després de batre Víctor Herranz i Iker Guzmán, del Club Frontennis Cerdanyola, en semifinals per 2 sets a 1.
Finalment, cal esmentar que Víctor Modenes i Dani López van assolir la tercera posició després de ser derrotats en semifinals per Jonathan Alonso i Raúl González, del Club Frontennis Abrera, per 2 sets a 1.
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.