Frontenis

Álex Navarro i Albert Vaghi, campions de Catalunya de Frontennis de Pilota Lenta de Primera Categoria

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La parella del Club Natació Terrassa formada per Álex Navarro i Albert Vaghi va proclamar-se diumenge campiona de Catalunya de Frontennis de Pilota Lenta de Primera Categoria en la sessió de finals disputada al Centre Esportiu Municipal de la Vall d’Hebron de Barcelona.

Navarro i Vaghi van batre en la gran final el trio integrat per Roger Guido, Edgar Pardo i Richard Náquera, del Club Frontennis Cerdanyola, per 2 sets a 0 (15-5 i 15-6). La parella egarenca va quallar un partit molt complet i va dominar el matx des del principi. A les semifinals, jugades dissabte, Navarro i Vaghi van eliminar una altra parella del Club Frontennis Cerdanyola, Raúl Guarachi i Guido Alegre, per 2 sets a 0.

Finalistes en Tercera Categoria

El club va classificar una altra dupla per a la final, en aquest cas, de Tercera Categoria. Víctor González i Joan Grau van caure contra Marc Torné i Albert Sort, del Viladecavalls, en un partit molt ajustat que es va resoldre en dos sets (13-12 i 13-11). González i Grau havien obtingut el passi a la gran final després de batre Víctor Herranz i Iker Guzmán, del Club Frontennis Cerdanyola, en semifinals per 2 sets a 1.

Finalment, cal esmentar que Víctor Modenes i Dani López van assolir la tercera posició després de ser derrotats en semifinals per Jonathan Alonso i Raúl González, del Club Frontennis Abrera, per 2 sets a 1.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).