Patinatge

Aleix Bou obté una brillant segona posició…

Aleix Bou obté una brillant segona posició en categoria cadet en la Copa Alemanya de patinatge

Laia Bou, dotzena en categoria júnior en figures obligatòries

El patinador cadet Aleix Bou va classificar-se en una magnífica segona plaça en modalitat de lliure en la Copa Alemanya que va tenir lloc a Friburg el cap de setmana passat. Aquesta prestigiosa competició internacional va aplegar més de 200 patinadors de les categories sènior, júnior, juvenil i cadet de vint-i-dos països d’arreu del món.

L’egarenc va signar una actuació esplèndida en un campionat que es va desenvolupar segons els nous criteris de puntuació que es volen implantar de cara a la temporada que ve i que volen assimilar el patinatge sobre rodes amb el patinatge sobre gel. Bou, que excel·leix en l’aspecte artístic, va veure’s afavorit per aquest sistema. Sota els sons de la cançó Fever de Michael Buble, el patinador del CN Terrassa va quallar un disc curt molt encertat, en el qual va encadenar una suma d’elements ben executats que el van situar en la segona posició.

Bou va refermar el segon lloc en el programa llarg, desenvolupat amb la cançó Transcendence de Lindsey Stirling. Novament, va completar una actuació molt convincent, en la qual va executar amb brillantor un doble axel, el combinat doble lutz, doble metz i doble ripper i el doble ripper. L’egarenc va protagonitzar piruetes combinades de mèrit i va patinar amb velocitat. Va sumar un total de 91,96 punts, només per darrere de l’italià Edoardo Parasi, campió amb 101,38. El també català Biel Jané va completar el podi amb 77,34.

Quart en figures obligatòries

El patinador local va competir també en la modalitat de figures obligatòries, en la qual va ocupar la quarta plaça final. Bou va anar de menys a més. Va executar correctament el canvi doble tres interior enrere i el bracket exterior endavant i va sobresortir en la interpretació de la tercera i quarta figura, el canvi bucle exterior endavant i el rocking interior endavant, respectivament. Va totalitzar 127,6 punts, a poc més de cinc del tercer classificat, l’alemany Maximilian Konstanty (132,9). L’or i la plata van correspondre als italians Alessandro Trisciani i Matteo Sacchetti.

Laia Bou, dotzena en figures obligatòries júnior

L’altra representant del CN Terrassa en aquesta prestigiosa competició internacional va ser Laia Bou, germana gran d’Aleix, que va assolir el dotzè lloc en categoria júnior en la modalitat de figures obligatòries. La patinadora terrassenca va millorar progressivament la seva actuació. Després d’executar correctament la primera figura, va mostrar-se més encertada en la segona i la tercera. Bou va acabar sumant 104 punts en una classificació que va liderar l’alemanya Alina de Silva amb 114,9.