Natació

Alberto Lozano, convocat per a la prova de la Copa del Món FINA de Berlín

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Alberto Lozano, convocat per a la prova de la Copa del Món FINA de Berlín

El nedador Alberto Lozano ha estat convocat per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar en la prova de la Copa del Món FINA que se celebrarà a Berlín del 21 al 23 d’octubre.

Lozano disputarà un total de quatre proves a la capital alemanya. Debutarà divendres 21 en els 50 m lliures i en els 100 m papallona. L’endemà dissabte afrontarà els 100 m lliures i clourà la seva participació diumenge en els 50 m papallona.

Catorze nedadors

La llista elaborada per la RFEN està formada per sis nedadors i vuit nedadores. Al marge de Lozano, integren l’equip masculí Manuel Martos i Sergio de Celis (CN Sabadell), Marcos Martín i Miguel Martínez (Real Canoe NC) i Arbidel González (CN Barcelona). Així mateix, l’equip femení està format per Paula Otero (CN Arteixo), Mireia Belmonte (UCAM Fuensanta), Ainhoa Campadabal i Emma Carrasco (CN Sant Andreu), Alba Herrero (CN Tenis Elche), Paula Juste (CN Lleida), Ángela Martínez (KZM Swimming Team) i Alba Vázquez (CN Churriana).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).