Frontenis

Albert Domínguez i Cristian Viñarás s’adjudiquen el títol al Campionat de Catalunya de Frontennis

La parella formada per Albert Domínguez i Cristian Viñarás va adjudicar-se el títol en el Campionat de Catalunya de Frontennis en modalitat preolímpica Divisió d’Honor després de batre en la gran final la parella del CF Igualada integrada per Marc Esteve i Adrià Cano. La competició va celebrar-se als frontons de Bac de Roda de Barcelona.

Domínguez i Viñarás van vèncer en dos sets, 15-12 i 15-10, en una final molt disputada i emocionant farcida de punts de gran nivell. Cal destacar que l’altra parella del club de Divisió d’Honor, formada per Xavi Dalmases i Biel Vaghi, va classificar-se en tercera posició en superar la parella del Reus Monterols integrada per Javier Vázquez i Mario Cañada per 2 sets a 0 (15-3 i 15-13).

Presència en totes les finals

Durant la jornada, van desenvolupar-se dues finals més, totes elles amb presència del CN Terrassa. En Primera Categoria, Víctor Modenes i Albert Vaghi van caure contra Jordi Jover i José Juan Cuesta, del Club Frontennis Abrera, per 2 sets a 0 (15-13 i 15-13). Així mateix, en Segona Categoria, Víctor González i Nil Serradell van perdre contra Adrià Claramunt i Pau Vergada, del Club Frontennis Igualada, per 2 sets a 0 (15-14 i 15-11).