Albert Domínguez i Cristian Viñarás, a la final del Campionat de Catalunya de Frontennis

La parella del Club Natació Terrassa formada per Albert Domínguez i Cristian Viñarás va classificar-se per a la final del Campionat de Catalunya de Frontennis en modalitat preolímpica Divisió d’Honor després de batre en semifinals una altra parella del club, integrada per Xavier Dalmases i Biel Vaghi.

Domínguez i Viñarás van vèncer en un xoc molt igualat que es va resoldre en tres sets, 7-15, 15-11 i 10-5.

Finalistes en Primera Divisió

El club comptarà amb presència també en la final de Primera Divisió. Víctor Modenes i Albert Vaghi jugaran pel títol després d’eliminar en quarts de final Óscar Torres i Xavi Sellarès, del CD Terrassa Hockey, per 2 sets a 0 (15-8 i 15-8) i de batre en semifinals Adrià Farré i Daniel Freijo, també del CD Terrassa Hockey, per 2 sets a 1 (15-8, 11-15 i 10-8).

Menys sort va tenir l’altra parella del club de Primera Divisió formada per Álex Navarro i Biel Vaghi, que va caure en quarts de final contra la dupla de l’Abrera integrada per Sergio Garrido i Rafa Cumplido per 2 sets a 1.