Natació

Adrián Santos, cinquè en 200 m esquena en el Meeting Internacional de Canet

Adrián Santos, cinquè en 200 m esquena en el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon de natació

El nedador Adrián Santos va obtenir una meritòria cinquena posició en 200 m esquena en el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon, prova està inclosa en el prestigiós circuit Mare Nostrum, que va celebrar-se dimarts i ahir dimecres.

Santos va aturar el crono en 2.07.37 en una cursa en què es va imposar el colombià Omar Pinzón amb un registre de 2.02.79. El nedador local va rebaixar notablement el temps que havia assolit en les sèries, 2.13.76, que l’havia situat setè. Santos va disputar les altres dues distàncies d’esquena del programa, en les quals va classificar-se per a la final B. En els 50 m, va acabar desè amb 26.84. En les sèries, havia estat vuitè amb 26.57, el mateix crono que va establir Nicolás García, fet que va obligar a disputar una cursa de desempat. García va ser més ràpid (25.66) que Santos (26.15) i va obtenir la darrera plaça per a la final A. Per últim, el nedador del CN Terrassa va ser onzè en els 100 m esquena amb 57.93, tot millorant els 58.70 que havia aconseguit en les sèries.

Miguel Durán i Ferran Siré

El club va comptar amb dos representants més en la cita francesa, Miguel Durán i Ferran Siré, que, com Santos, van competir com a integrants de la selecció catalana. L’extremeny va ocupar el novè lloc en els 400 m lliures amb 4.00.87 i va ser 24è en els 100 m lliures amb 52.75. El reusenc, al seu torn, va acabar desè en 200 m papallona en disputar la final B (2.07.48). En sèries, havia establert el desè millor temps amb 2.07.15. Siré va cloure la seva participació amb un 18è lloc en els 400 m lliures (4.05.45).