Natació

Adrià Roy i Gisela Guerrero contribueixen en la victòria de Catalunya en el Campionat d’Espanya per Autonomies

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Els nedadors Adrià Roy i Gisela Guerrero van contribuir en la victòria de la selecció catalana júnior en el X Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes que va celebrar-se a la Piscina Son Hugo de Palma de Mallorca el cap de setmana passat. La selecció catalana va encapçalar la classificació final conjunta amb un total de 641,50 punts, per davant d’Andalusia, segona amb 589,50, i de Madrid, tercera amb 559.

Quant als resultats individuals, Adrià Roy va vèncer els 100 m lliures amb una marca de 52.07 i va ser cinquè en els 100 m papallona amb un temps de 57.08. El nedador egarenc va competir també en dos relleus, el 4×100 m lliures, que va finalitzar tercer amb 3.31.37, i el 4×100 m estils, que va ser segon amb una marca de 3.50.44.

Al seu torn, Gisela Guerrero va classificar-se desena en els 200 m lliures amb 2.08.93, onzena en els 100 m lliures amb una marca de 59.67 i setzena en els 100 m papallona amb un registre d’1.07.10. Així mateix, va formar part de dos relleus, el 4×100 i el 4×200 m lliures, que van obtenir sengles victòries amb uns temps respectius de 3.52.34 i 8.22.76.

Els resultats dels nedadors del club van ser els següents:

100 lliures masculins júnior
1.-Adrià Roy 52.07
100 papallona masculins júnior
5.-Adrià Roy 57.08
4×100 lliures masculins júnior

3.-Catalunya

(A. Roy, I. Barrera, T. Ruiz i I. Florencio)

3.31.37
4×100 estils masculins júnior

2.-Catalunya

(C. Ortiz, P. Martínez, P. Solsona i A. Roy)

3.50.44
100 lliures femenins júnior
11.-Gisela Guerrero 59.67
100 papallona femenins júnior
16.-Gisela Guerrero 1.07.10
4×200 lliures femenins júnior

1.-Catalunya

(A. Fernández, E. Carrasco, G. Guerrero i M. V. Yegres)

8.22.76
200 lliures femenins júnior
10.-Gisela Guerrero 2.08.93
4×100 lliures femenins júnior

1.-Catalunya

(E. Carrasco, G. Guerrero, A. Fernández i M. V. Yegres)

3.52.34

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).