Actualització de quotes..

Actualització de quotes de soci

Benvolgut/da soci/a,

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que les quotes de soci s’actualitzaran el proper mes d’octubre prenent com a referència l’IPC interanual de Catalunya del mes d’agost de 2018, segons el que estableixen els Estatuts del Club.

Volem fer èmfasi en la importància que tenen les quotes per al manteniment i la millora contínua del club. Les quotes són la principal font d’ingressos de què disposa l’entitat per fer-la viable econòmicament. Així doncs, volem remarcar que la vostra fidelitat és bàsica per contribuir a crear el club que tots volem.

A més a més, cal recordar que el Club Natació Terrassa és una entitat declarada d’interès públic i sense ànim de lucre. Això significa que tots els ingressos es tornen a invertir en millores de les instal·lacions, en els serveis de què gaudiu i en el foment de l’esport.

Us agraïm un cop més la vostra col·laboració i compromís amb el Club.