Cross trainning

Descripció de l’activitat

Mètode d’entrenament que consisteix en una varietat d’exercicis utilitzant material de fitness,
amb moviments funcionals executats a alta intensitat.

Horaris

Soci 20€/mes 30€/mes 35€/mes

Protocol de baixes

TRAMITACIÓ
Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.

DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT
Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses
d’organització i d’ocupació de plaça.

UN COP INICIADA L’ACTIVITAT
No es retornarà la matrícula (en el cas que l’activitat en tingui) ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.