Acollim tres competicions esportives en el marc de la Festa Major

Com és habitual, el Club Natació Terrassa fa la seva contribució esportiva a la Festa Major de la ciutat. Aquest cap de setmana es disputen a les instal·lacions del club el Trofeu de Festa Major de Patinatge Artístic, el Festival de Judo i el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira.

Trofeu de Festa Major de Patinatge Artístic

El Trofeu de Festa Major de Patinatge Artístic tindrà lloc dissabte i diumenge a la tarda, de 15.00 a 19.00h, al Pavelló Poliesportiu i aplegarà un centenar de patinadors i patinadores de nou clubs diferents. Al marge de la representació local, intervindran el CP Matadepera, el CPA Cardona, el CPA Cerdanyola, el CPA Vacarisses, el CP Lloriana, el CP Montbrió, el CPA Sant Celoni i el CPA Rubí.

Festival de Judo

Dissabte, d’11.00 a 13.00h, el Pavelló Poliesportiu del club acollirà una cerimònia de canvi de cinturons i una exhibició per categories de judo, que comptarà amb la presència de tots els membres de la secció i els seus familiars. Els pares lliuraran a l’esportista el nou cinturó i podran compartir així un instant que sempre és motiu d’orgull. A continuació, tindrà lloc un monòleg d’històries relaciones amb el club i amb el judo a càrrec de Joel Ibáñez i, per cloure la vetllada, alumnes de totes les categories protagonitzaran una exhibició de tècniques i combats de judo.

3r Torneig de Pàdel Laia Mira

El 3r Torneig de Pàdel Laia Mira, una iniciativa solidària en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia, va arrencar dilluns i es perllongarà fins dissabte. L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una associació sense ànim de lucre creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat. La cita ja es pot considerar tot un èxit, atès que ha batut el rècord de participants. El torneig s’estructura en quatre categories, masculina, femenina, mixta i iniciació.