Acollim l’exposició fotogràfica Famílies Trans* Construccions Identitàries

Entre el 13 i el 25 d’octubre, el Club Natació Terrassa acollirà l’exposició de fotografia «Famílies Trans. Construccions identitàries» de Mar C. Llop, organitzada per l’Associació LGTB Terrassa. Es tracta d’una acció emmarcada en la commemoració del Dia Internacional de l’Acció per la Despatologització Trans. Famílies Trans* és un retrat de les experiències que viuen les persones de famílies on hi conviu una personeta socialitzada en el gènere sentit, aquell que difereix de l’assignat al néixer. Un retrat polititzat dels dubtes, les pors i també les alegries en un intent d’aclarir conceptes des de dintre la comunitat trans*, com ho és l’autora, compartir experiències i deixar preguntes a l’aire de qüestions que no compten amb referents.

Mar C. Llop és una fotògrafa freelance i activista de l’associació de persones trans*Generem! Formada en fotografia a l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya i realització de vídeo al Centre de la Imatge, Mar C. Llop munta el seu primer estudi l’any 1996. Des de llavors treballa en el món editorial i publicitari, i s’especialitza en interiorisme, arquitectura, moda i retrat.

La inauguració de l’obra serà el dimarts 13 d’octubre de 2020 a les 18.00 hores, al Saló Social. Comptarà amb la presència de la regidora de LGTBI+ de l’Ajuntament de Terrassa, Niki Ramírez, l’autora de l’obra, Mar C. Llop, el president del Club Natació Terrassa, Jordi Martín i el president de l’Associació LGTB Terrassa, Àlex Bixquert. Per respectar les mesures de seguretat davant de la pandèmia derivada de la Covid-19, la inauguració serà retransmesa en directe a través del canal d’Instagram @terrassa.lgtb

L’obra es mostrarà en tres zones del club, al passadís dels vestidors femenins, al passadís dels vestidors masculins i al Saló Social, on es podrà visitar el gruix de les fotografies.