Acollim el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira

La recaptació es destinarà a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia

L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa

El Club Natació Terrassa acollirà entre el 28 de juny i el 3 de juliol el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira, una iniciativa solidària en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia. L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una associació sense ànim de lucre creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat.

El torneig s’estructura en quatre categories, masculina, femenina, mixta i iniciació. La inscripció costa 25 € en cas d’inscriure’s a una d’elles o 40 € si s’escull apuntar-se a dues categories. En ambdós casos, inclou un Welcome Pack i la participació en un sorteig de regals.

Les inscripcions poden formalitzar-se fins al 18 de juny a la pàgina web https://torneig.lavidaesxula.com/