Triatló

Victòries de Serra i Maiques

Abel Serra i Maria Maiques guanyen el VI BFAST Duatló de Rubí en categoria júnior

Els triatletes del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra i Maria Maiques van adjudicar-se la victòria en categoria júnior en el VI BFAST Duatló de Rubí, prova celebrada diumenge sobre unes distàncies de 5 quilòmetres de cursa a peu, 20 quilòmetres de ciclisme i 2,5 quilòmetres més de cursa a peu.

Serra va aturar el crono en 1h00’59”, tot superant Álex Cosano (CN Barcelona), segon amb un registre d’1h02’54”. Aquest temps el va situar cinquè d’una general que va encapçalar Pol Espinosa (CN Banyoles) amb una marca de 58’36”. Al seu torn, Maiques va vèncer en l’apartat femení amb un temps d’1h24’03”, registre que va classificar-la 17a d’una general que va liderar Helena Moragas (Fasttriatlón-CN Montjuïc) amb 1h04’53”.

Tercer lloc masculí per equips

Així mateix, el CN Terrassa Cicles Morenito va protagonitzar una bona actuació col·lectiva. L’equip format per Abel Serra, Rubén Molina i Carlos Restoy va aconseguir la tercera posició en la classificació masculina per equips amb una marca de 3h07’31”.

Les posicions i marques dels triatletes del club en aquesta prova van ser les següents:

Categoria masculina

5.-Abel Serra                    1h00’59”      1r Júnior