Abel Serra guanya…

Abel Serra guanya el VII Duatló de Muntanya dels Pèlags en categoria júnior

El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra va aconseguir la victòria en categoria júnior en el VII Duatló de Muntanya dels Pèlags, que va celebrar-se ahir diumenge a Vilobí del Penedès. La prova, que va esdevenir el Campionat de Catalunya Absolut, va constar de 6 quilòmetres de cursa a peu, 21 quilòmetres en bicicleta de muntanya i 3 quilòmetres més de cursa a peu.

Sisè lloc en el Campionat de Catalunya Absolut

Serra va aturar el crono en 1h33’40”, tot superant Biel Farré (Club Triatló Granollers), segon amb un registre d’1h40’07”. El triatleta egarenc, a més, va classificar-se en una esplèndida sisena posició d’una general que va encapçalar Adrià Noguera (Club Triatló Lluçanès), campió de Catalunya amb una marca d’1h28’35”.