Triatló

Victòria d’Abel Serra

Abel Serra guanya el VI Duatló de Girona en categoria júnior

El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra va aconseguir la victòria en categoria júnior en el VI Duatló de Girona que va celebrar-se ahir diumenge. La prova, que va esdevenir el Campionat de Catalunya de Categories, va constar de 5 quilòmetres de cursa a peu, 24 quilòmetres de ciclisme i 2 quilòmetres més de cursa a peu.

Campió júnior

Serra va aturar el crono en 1h08’08”, tot superant Pau Casas (Flor de Triatló), segon amb un registre d’1h12’13”. El triatleta egarenc, doncs, va adjudicar-se el títol en categoria júnior i va classificar-se vuitè d’una general que va encapçalar Arnau Turon (Nan Oliveras Team) amb una marca d’1h05’48”.

Montse Estany, segona en categoria sub’23

El club va comptar amb una segona representant al podi en aquesta prova. Montse Estany va ser segona en categoria sub’23 amb un temps d’1h28’14”, només per darrere d’Alba Bellostas (Club Esportiu Tri 4.40), guanyadora amb 1h21’28”. La triatleta egarenca va classificar-se en 21a plaça d’una general que va liderar Sara Loehr (Associació Esportiva Rockets) amb un registre d’1h14’06”.

Les posicions i marques assolides per la resta de triatletes del club van ser les següents:

Apartat femení

23.-Sheila Cañabate                  1h29’52”

Apartat masculí

58.-Daniel Fierrez                     1h13’07”

68.-Rubén Molina                     1h13’56”

80.-Jordi Fabra                         1h14’47”

Dani Ratera no va poder finalitzar.