A un pas de la final

A un pas de la final

El sènior masculí de waterpolo afronta demà (18.00h) el tercer i decisiu partit de semifinals del play-off pel títol amb la voluntat de fer valer el factor piscina

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CN Barcelona Vista en el tercer i decisiu partit de semifinals del play-off pel títol de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Després de perdre el primer assalt a casa i de guanyar el segon de forma agònica en la tanda de penals, el conjunt de Dídac Cobacho mirarà de remuntar l’eliminatòria en un matx que es presenta apassionant per la igualtat que ha caracteritzat els precedents d’aquesta temporada. En cas de victòria, els egarencs reeditarien la condició de finalista que van aconseguir la campanya anterior i es trobarien, un cop més, amb el CN Atlètic-Barceloneta.

El tècnic local considera que la recuperació del factor piscina pot resultar essencial. “Som un equip que ha demostrat la seva fortalesa a casa durant la temporada. Hem de fer valer l’impuls i l’empenta que ens dona la nostra gent i començar el partit 1-0”. En aquest sentit, cal destacar que els equips de la secció han estat convocats una hora i mitja abans de l’inici del partit per rebre els jugadors de Dídac Cobacho i omplir les graderies ja des de l’escalfament.

L’entrenador egarenc insisteix en el missatge que ha mantingut durant tot el play-off. “Després d’una campanya magnífica, en què hem estat capaços d’acabar segons, el nostre objectiu ara és arribar a la final del play-off per segon any consecutiu. I estem a només un pas. Seria molt maco poder enfrontar-nos novament a un dels millors equips d’Europa, un Barceloneta que disputarà la Final Eight amb la voluntat de sumar una medalla”.

Cobacho explica que, de cara a demà, caldrà millorar la segona meitat del partit. “Hem de començar igual que en els dos assalts anteriors, amb la mateixa seriositat i ordre, però, a més, hem de mantenir l’efectivitat durant tots els minuts i no oblidar-nos mai de ser valents”. El tècnic terrassenc, no obstant, adverteix que la progressió del CN Barcelona en les segones parts dels partits és una constant d’aquesta temporada. “Solen fer un canvi a la represa i cal seguir-los el ritme. És una de les seves virtuts principals”.

Quant al planter que dirigeix Toni Esteller, l’entrenador local remarca la capacitat de xut que atresoren aquesta temporada. “Disposa de grans llançadors des de l’arc, com ara Adrià Delgado, Víctor Flores, Fran Valera o Joel Esteller, cosa que els ha permès afegir gol a la solvència defensiva que ja tenien”. Cobacho també subratlla el potencial físic dels boies Guus Van Ijperen i Jeremy Davie.