87è aniversari!

87è aniversari del Club Natació Terrassa

El Club Natació Terrassa arriba avui 3 de juny als 87 anys d’existència, una bona ocasió per recordar-ne l’origen. El naixement de l’entitat el 3 de juny de 1932 va ser el fruit de l’empenta romàntica d’un grup de persones que, salvant entrebancs importants, hi van abocar el seu esperit esportiu. Els pioners del club, Francesc i Pere Vacarisses, Jaume Altisen, Genari Vergara, Ricard Altayó, Enric Icart i Ramon Clapés, van permetre a la ciutat de Terrassa conèixer un esport que, fins aleshores, només es popularitzava a través de les travessies de ports com el de Barcelona o el de Tarragona.

Des de llavors, han estat molts els esportistes, de diferents nivells i condicions, que n’han format part, que l’han representat i que li han aportat títols i fites memorables.

Moltes gràcies a totes i tots pel vostre esforç i el vostre compromís!

Dona una ullada a la nostra història!