El sènior masculí del CN Terrassa torna viu de Grècia

GS Apollon Smyrnis 12 – CN Terrassa 11

Fitxa tècnica

GS Apollon Smyrnis: Galanpoulos, Alamanos, Bogdanovic (4), Mokkas, Goniotakis, Diplaros, Braimis (1), Chondrokoukis (2), Vickovic, Gardikas (4), Myrilos, Solanakis (1), Kavousanos.

Entrenador: Nikolaos Deligiannis

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez, Alarcón (3), Flores (3), Garcia, Delgado (2), Sabadell, Pérez, De Lera (1), Rodríguez, Chico (2), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Kovacs–Csatlos i Bourges

Parcials: 3-2; 3-4; 4-2; 2-3

Resultat acumulat: 3-2; 6-6; 10-8; 12-11

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 2-1; 3-1; 3-2) (4-2; 4-3; 5-3; 5-4; 5-5; 6-5; 6-6) (7-6; 7-7; 7-8; 8-8; 9-8; 10-8) (11-8; 11-9; 12-9; 12-10; 12-11)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va sortir ahir de Grècia amb una derrota (12-11) que té gust de victòria després de plantar cara a l’Apollon Smyrnis a domicili. L’equip egarenc arriba al partit de tornada només amb un gol de desavantatge, després d’aconseguir un bon resultat a Atenes, fet que els manté encara vius en la competició.

Bogdanovic (1-0) va obrir el marcador durant el primer minut de partit. I no va ser ja fins al minut quatre de joc que Alarcón (1-1), en una gran passada d’Oriol Rodríguez, va fer empatar. Dues dianes consecutives de l’Apollon, de la mà de Gardikas (2-1) i de Braimis (3-1), deixava al Terrassa per darrere en el marcador. Però quan faltaven un minut pel final del primer quart, un altre cop el capità Ricard Alarcón (3-2), va retallar distàncies en una jugada molt semblant a la primera.

El segon quart va començar d’igual manera que el primer. Chondrokoukis, en superioritat numèrica va fer el 4-2 en un gran xut. Jordi Chico (4-3) va retallar distàncies, però Solanakis va fer el cinquè (5-3) per l’equip grec en una mitja volta entre defensors. Un gran treball d’Alarcón (5-4), el tercer en el seu marcador personal, i una jugada en superioritat de Flores (5-5) van aconseguir empatar el matx. Les aturades de Motos van aconseguir salvar al CN Terrassa, però l’equip grec va tornar a avançar-se gràcies a Chondrokouis (6-5), en home de més. A nou segons per arribar al descans, De Lera (6-6) va tornar a les taules el marcador.

A la represa, i amb el marcador igualat, el GS Apollon va tornar a obrir el marcador. Bogdanovic (7-6), amb un xut llunyà, va superar a Motos i va avançar als grecs, però Flores (7-7) va tornar a fer l’empat. Delgado (7-8) no va perdonar la seva oportunitat i va posar per primera vegada al CN Terrassa per davant en l’electrònic. Però l’avantatge va durar poc. Els grecs van aprofitar totes les seves ocasions i van marcar-se una ratxa consecutiva de tres gols, gràcies a Bogdanovic (9-8) i dos gols de Gardikas (10-8).

Ja en els últims vuit minuts de joc semblava que tot estava perdut pel CN Terrassa. El quart gol personal de Bogdanovic marcava l’11 a 8, i l’afició grega començava a fer-se notar encara més. Però el Terrassa no va defallir i va reaccionar amb contundència. Jordi Chico (11-9) va començar a retallar diferències gràcies a un rebot perdut del porter grec, però Gardikas (12-9) en un nou xut llunyà va tornar a marcar la mateixa diferència en el marcador, amb l’últim gol grec. A falta de dos minuts pel final, un valent Terrassa, amb una magnífica defensiva, i un gran atac, va fer que Flores i Delgado signessin el final del partit amb un 12 a 11. Aquest resultat deixa obert completament el partit de tornada que es disputarà el pròxim 29 d’abril a l’Àrea Olímpica de Terrassa. Amb només un gol de diferència, tot es decidirà a Terrassa, on l’afició serà un  0jugador més, que es bolcarà amb l’equip per aconseguir el títol a casa.

Visita del Mediterrani

Però abans de disputar el partit més decisiu de la història del club, l’equip juga primer contra el CE mediterrani aquest dissabte 22 d’abril a l’Àrea Olímpica de Terrassa.

Anna López