Natació

37 medalles en el IV Campionat de Catalunya Open Màsters d’Hivern de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

37 medalles en el IV Campionat de Catalunya Open Màsters d’Hivern de natació

El CN Terrassa va quallar una actuació magnífica en el IV Campionat de Catalunya Open Màsters d’Hivern de natació que va celebrar-se el cap de setmana a les instal·lacions del CN Sabadell. La delegació local, formada per vint-i-vuit esportistes, va aconseguir un total de 37 medalles (14 d’or, 13 de plata i 10 de bronze), xifres que van situar el club en el sisè lloc del medaller de la competició.

El club va acumular un total de catorze títols. Anna Serra, en la categoria +20, i Sílvia Pagès, en la categoria +55, en van sumar tres. Serra va guanyar els 100 m papallona, els 200 m estils i els 400 m estils, mentre que Pagès va ser la millor en 200 m braça, 200 m estils i 400 m estils. Al seu torn, Júlia Pérez va assolir dues victòries en la categoria +20, en els 100 m lliures i els 100 m esquena, i Susana Pagès va imposar-se en 100 m esquena +55. Completen la nòmina de triomfs cinc relleus, el 4×100 m estils mixt +160, el 4×100 m lliures femenins +80, el 4×50 m estils femenins +80, el 4×100 m estils femenins +200 i el 4×50 m estils mixt +80.

Així mateix, la delegació local va obtenir tretze medalles de plata. Tres nedadores en van aconseguir dues, Susana Pagès, en 400 m lliures i 50 m esquena +55; Sandra Faro, en 100 m esquena i 200 m estils +35; i Marina Domènech, en 200 m lliures i 100 m esquena +30. També van pujar al segon graó del podi Eric Ferrer en 50 m papallona +35, Mikel Prata en 200 m estils +20, Olga Álvarez en 200 m esquena +50, Judith Llamas en 100 m papallona +20, Júlia Pérez en 100 m estils +20, Sensi Maillo en 200 m estils +50 i el relleu 4×50 m lliures mixt +80.

Finalment, el club va penjar-se deu medalles de bronze. Andrea Canal en va sumar dues en 50 i 100 m lliures +20. Igualment, Víctor Faro va ser tercer en 100 m lliures +35, mateix mèrit que van obtenir Joan Herrera en 100 m papallona +60, Josep Llàtzer Pérez en 200 m estils +45, Judith Llamas en 50 m papallona +20, Olga Álvarez en 100 m estils +50, Sandra Faro en 100 m estils +35 i els relleus 4×50 m estils femenins +200 i 4×50 m lliures masculins +160.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).