Natació

12 medalles de nedadors del CN Terrassa en el Campionat d’Espanya de Natació Adaptada per comunitats autònomes

Aquest passat cap de setmana, la ciutat de Madrid va acollir la millor natació adaptada. El 25 i 26 de març nedadors d’arreu d’Espanya, es van concentrar a les instal·lacions de la piscina Madrid M-86 per disputar el Campionat d’Espanya de Natació Adaptada per comunitats autònomes. Catalunya es va proclamar la guanyadora amb un total de 947 punts i més de 40 medalles.

I entre tots aquests participants, el CN Terrassa comptava amb quatre nedadors que van lluitar per portar a la selecció catalana l’esglaó més alt del pòdium. Sarai Gascón, Pau González, Àlex Villarejo i Judith Pérez van ser seleccionats per representar Catalunya. I ho van fer amb honor.

Sarai Gascón va penjar-se un total de sis medalles. Va ser tercera als 50 lliures femení amb un temps de 29.46 segons;  va ser segona en els 100 metres braça (1:22.31); va penjar-se la medalla d’or en els 100 papallona amb un temps de 1:11.75; i va aconseguir un altre bronze amb els 100 lliures (1:04.03). A més Gascón va ajudar a fer pujar al podi més alt al relleu del 4×100 estils i 4×100 lliures de <34 punts.

Pau González va acabar els 100 metres braça en 10a posició amb un temps 1:51.13.

Alex Villarejo també va completar un gran campionat. El nedador del Terrassa va penjar-se el bonze en els 100 metres braça amb un temps de 1:13.08 i en els 100 esquena amb un temps de 1:07.22. A més va ser el sisè classificat en els 200 estils (2:24.90) i vuitè classificat en els 100 lliures (58.00 segons). Villarejo va col·laborar en la victòria en els 4×100 lliures de <49 punts.

Per la seva part Judith Pérez va acabar 11a en els 200 estils amb un temps de 3:20.68 i va penjar-se la medalla d’or en el 4×100 estils de menys de 49 punts.

A més Jordi Bosch entrenador del club, va estar convocat com a entrenador per la federació d’esport adaptat per persones amb discapacitat física per ajudar als esportistes a assolir el seu millor rendiment.

En total els nedadors del CN Terrassa van emportar-se 12 medalles a casa i van ser una peça fonamental en la victòria de Catalunya en aquest campionat.

Anna López