Biel Vaghi guanya la final…

Biel Vaghi guanya la final de consolació infantil de l’Open Estatal de frontennis de La Villa de Don Fadrique

El jugador del CN Terrassa Biel Vaghi va guanyar la final de consolació de la categoria infantil en l’Open Estatal de frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se el cap de setmana passat a La Villa de Don Fadrique (Toledo). La prova està inclosa en el circuit estatal d’edat escolar.

L’egarenc, que va fer parella amb Airam Gómez, del Club Círculo La Amistad de Tenerife, va derrotar els germans Matos de Laguna de Duero (Valladolid) per 2 a 0. Aquest resultat permet Vaghi continuar entre els sis millors jugadors del circuit i conservar les opcions de participar en el Màster Estatal.

El jugador terrassenc també va competir en categoria cadet fent parella amb el murcià Ángel Rosique. Van quedar eliminats per 0 a 2 contra la parella de València integrada per Sergio Ramos i Nacho Pacheco, que van acabar proclamant-se campions.