Victòria valuosa del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Sant Andreu

Victòria valuosa del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Sant Andreu

CN Sant Andreu 7 – CN Terrassa 8

CN Sant Andreu: Tebar, Barreda, Bargalló, Díaz, Yáñez (2), Tenorio, Paul (1), Frigola (3), Montes, Gracia, Bofill (1), Bustos, Rojas.

Entrenador: Juan Carlos Sanchón.

CN Terrassa: Motos, Diestre, F. Sánchez, Alarcón (1), Aguilar, Garcia, Barroso, Prieto (1), Flores (1), De Lera (2), Rodríguez, Chico (3), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Caner.

Parcials: 1-2, 2-3, 2-1, 2-2.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2), (2-2, 2-3, 2-4, 2-5, 3-5), (4-5, 4-6, 5-6), (6-6, 6-7, 7-7, 7-8).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar a domicili el CN Sant Andreu (7-8) en partit corresponent a la 21a i penúltima jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, amb la quarta plaça de la classificació garantida, va completar un matx molt seriós i va encadenar el quart triomf consecutiu davant un rival que està lluitant amb el Mediterrani pel cinquè lloc, el darrer que dona accés a disputar competició europea.

Els egarencs van demostrar des del principi que afrontaven el partit amb la màxima concentració. Només arrencar, Alarcón, en home de més, va anotar el 0 a 1. Mitjan quart, Flores va ampliar la renda. El Sant Andreu va retallar distàncies gràcies a una acció en superioritat numèrica que va culminar Yáñez (1-2).

En el segon període, la igualtat es va mantenir, malgrat que els de Cobacho no van anar mai per sota en el marcador. Els andreuencs van empatar al minut de joc a través d’un penal transformat per Paul. Va ser l’única diana que va marcar el referent ofensiu del conjunt de Sanchón, el segon màxim golejador de la lliga. El CN Terrassa va replicar amb solidesa. Va recuperar el domini amb un parcial de 0 a 3, amb De Lera i Chico, autor de dues dianes, com a protagonistes. Els locals van estrènyer la diferència abans del descans per mitjà de Frigola (3-5).

A la represa, l’estira-i-arronsa va continuar. Frigola, en home de més, va batre novament Motos només arrencar el tercer període. La resposta egarenca va arribar a càrrec de De Lera tres minuts després. Però el Sant Andreu no abaixava els braços i Frigola, molt inspirat, va establir l’incert 5 a 6 amb què va finalitzar el quart.

Els últims vuit minuts van esdevenir molt emocionants. Bofill, en superioritat numèrica, va empatar a sis al minut i mig de joc. Una altra acció en home de més va permetre Prieto situar el CN Terrassa per davant. Els de Sanchón, no obstant, van restablir l’empat a través de Yáñez amb encara dos minuts per davant. A cinquanta-sis segons de la botzina, el tècnic Dídac Cobacho va demanar temps mort per preparar una jugada en home de més que va sortir a la perfecció i que va materialitzar Chico (7-8).

Derbi vallesà per tancar la fase regular

El CN Terrassa rebrà la visita de l’Astralpool CN Sabadell en partit de la 22a i última jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 19 de març a les 18.00h.