Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

Victòria treballada del sènior masculí de waterpolo contra el Rubí

Premsa Club Natació Terrassa

Victòria treballada del sènior masculí de waterpolo contra el Rubí

 

CN Rubí 7 – CN Terrassa 8  

 

Fitxa tècnica

 

CN Rubí: Albacete, Kuznetsov, West (1), Ortiz, S. Pina (2), Carrasco, Mejías, Martins (1), Moyano, Edward, Fenoy (2), I. Pina (1), Sabaté.

Entrenador: Rui Tiago Moreira.

 

CN Terrassa: Motos, Wilson (2), F. Sánchez, Alarcón, Flores (2), Garcia, Delgado (3), Díaz, Comas, De Lera, Rodríguez (1), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

 

Àrbitres: Teixidó i Pérez.

 

Parcials: 1-2, 3-2, 2-2, 1-2.

Resultat acumulat: 1-2, 4-4, 6-6, 7-8.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2), (2-2, 3-2, 4-2, 4-3, 4-4), (5-4, 6-4, 6-5, 6-6), (6-7, 6-8, 7-8).

 

 

El sènior masculí de waterpolo va derrotar dissabte el CN Rubí (7-8) en partit corresponent a la 4a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va redreçar el camí en el tram final i va poder decantar el matx al seu favor.

El derbi vallesà va ser molt equilibrat. El tècnic egarenc ja havia advertit a la prèvia de la duresa de l’enfrontament i així va ser. Els terrassencs van avançar-se al minut de joc a través d’una acció en home de més que va aprofitar Delgado. El Rubí va empatar dos minuts després gràcies a un penal transformat per Fenoy. Els de Cobacho, no obstant, van recuperar la iniciativa tot seguit mitjançant una diana de Wilson en superioritat numèrica (1-2).

Els locals van arrencar molt inspirats en el segon quart i van encadenar un parcial de 3 a 0 que va capgirar l’electrònic. West, Fenoy i Sergi Pina en van ser els artífexs. El CN Terrassa va restablir la igualtat abans del descans gràcies a l’encert de Delgado de penal i a una diana de Flores en home de més (4-4).

A la represa, es va repetir el guió del principi del segon període. El conjunt de Rui Tiago Moreira va anotar dues dianes consecutives, obra de Iu Pina i Sergi Pina, i va col·locar un preocupant 6 a 4. La reacció egarenca, però, va ser excel·lent. Entre el final del tercer quart i l’inici del darrer període, va encadenar un parcial de 0 a 4 que va esdevenir decisiu. Rodríguez va marcar el 6 a 5 i, a només divuit segons del final del tercer període, Wilson va empatar a sis.

El CN Terrassa va posar-se per davant a cinc minuts i mig per al final després que Flores batés Albacete. Els de Cobacho van rematar la feina a dos minuts de la botzina per mitjà d’una jugada en superioritat numèrica que va culminar Delgado (6-8). A partir d’aquest punt, els egarencs van saber administrar la renda i el gol de Martins a tres segons de la conclusió només va servir per estrènyer el resultat final.

 

Torn per a la Challenger Cup

 

El CN Terrassa aparca momentàniament la lliga per centrar-se en la Challenger Cup, que se celebrarà el 12 i 13 de novembre a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. El club acollirà el grup B, en el qual tindrà com a contrincants l’Het Ravinj neerlandès i l’ASA Tel-Aviv israelià.

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).