Victòria solvent del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Sant Andreu

Victòria solvent del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Sant Andreu

CN Sant Andreu 9 – CN Terrassa 13

Fitxa tècnica

CN Sant Andreu: Hedges, Arizaga, Villamayor (2), Patchaliev, Chmyr, Tenorio, Bargalló (3), Poot, Montes, Sanchón, Frigola, Yáñez (4), Garcia.

Entrenador: Juan Carlos Sanchón.

CN Terrassa: Motos, Wilson (1), F. Sánchez, Alarcón (2), Flores (5), P. Garcia, Delgado (4), Sabadell, Comas, De Lera, Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Cerezo i Galindo.

Parcials: 2-4, 2-4, 3-4, 2-1.

Resultat acumulat: 2-4, 4-8, 7-12, 9-13.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 1-3, 1-4, 2-4), (2-5, 3-5, 4-5, 4-6, 4-7, 4-8), (4-9, 4-10, 5-10, 6-10, 6-11, 7-11, 7-12), (8-12, 8-13, 9-13).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer dissabte a domicili el CN Sant Andreu (9-13) en partit corresponent a la 12a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina, la primera de la segona volta. El conjunt de Dídac Cobacho va posar el matx coll avall en els dos primers quarts i va marxar al descans amb un còmode 4 a 8. Els egarencs mantenen el tercer lloc a la taula amb 21 punts i un balanç de nou victòries i tres derrotes.

Els terrassencs van arrencar amb determinació. En un minut i mig de joc, Delgado, de penal, i Flores van situar el 0 a 2. Bargalló, en home de més, va signar la rèplica local, però els de Cobacho van incrementar l’escletxa novament de la mà d’uns inspirats Flores i Delgado (1-4). El Sant Andreu va apropar-se en els darrers segons de quart per mitjà de Bargalló.

En el segon període, el CN Terrassa va seguir controlant la situació. Mitjan quart, no obstant, els de Sanchón van col·locar-se a només un gol després d’una diana de penal de Yáñez (4-5). La reacció egarenca va esdevenir esplèndida, en forma d’un parcial de 0 a 3 amb Delgado, Flores i Alarcón com a artífexs (4-8).

A la represa, el conjunt de Dídac Cobacho va gestionar sense dificultats la renda adquirida. Per acabar de certificar el triomf, els egarencs van encadenar un 0 a 2 només començar el tercer quart a través de l’encert de Wilson i Flores. El Sant Andreu va aproximar-se gràcies a un doblet de Villamayor (6-10). Però res no va variar. El CN Terrassa va finalitzar el període amb cinc gols d’avantatge després que Alarcón i Flores contrarestin la diana de Yáñez (7-12).

En els últims vuit minuts, i amb tot decidit, el ritme anotador va minvar. Els locals van adjudicar-se el quart amb un parcial intranscendent de 2 a 1. Yáñez va marcar els gols del Sant Andreu, mentre que Chico, de penal, va anotar pels terrassencs (9-13).

Torn per a la Challenger Cup

El CN Terrassa disputarà demà mateix (19.30h) el partit d’anada dels quarts de final de la Challenger Cup a la piscina del SV Ludwigsburg 08. El proper partit de lliga, corresponent a la 13a jornada, serà el dissabte 28 de gener a les 17.00h contra el CN Mataró a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.