Vòlei

Victòria del sènior femení de voleibol a casa contra el cinquè classificat, CV Sant Just

Segon partit consecutiu a casa i segona victòria consecutiva per les egarenques que tornen a recuperar el bon joc i la confiança tan individual com col·lectiva.

Les noies del CN Terrassa van disputar el passat dissabte el penúltim partit de la primera fase davant del Sant Just, el cinquè classificat. Els primers dos sets la superioritat del conjunt va ser molt clara en servei i atac, fet que va fer que l’equip jugués amb comoditat i amb parcials molt favorables de fins i tot 10 punts de diferència.

Al tercer set, l’equip visitant va fer un gran canvi d’actitud i va posar entre les cordes a Terrassa que es presentava massa relaxat. Les del Sant Just van pressionar a les terrassenques fins aconseguir guanyar el tercer set.

Al quart set l’equip egarenc va tornar a concentrar-se i finalment va tancar el partit amb un resultat final de 3-1.

La setmana que ve les egarenques s’enfronten al CN Sabadell a les Naus per tancar la primera fase amb les millors sensacions possibles.