Tres jugadors del club, quartfinalistes al Campionat d’Espanya de Frontennis

Els jugadors Biel Vaghi, Javier Alarcón i Nil Gómez van arribar als quarts de final del Campionat d’Espanya de Frontennis per Federacions Territorials de Pilota Lenta i X3 en categoria infantil, cadet i juvenil que va tenir lloc a Carlet (València) des de dijous i fins ahir. El delegat de la secció de frontennis del club Xavi Dalmases va exercir de tècnic de l’equip català.

Biel Vaghi va competir en categoria cadet i juvenil. En categoria cadet, fent parella amb Guzmán, va debutar amb una derrota per 0 a 2 (4-10 i 5-10) contra la parella A de la Comunitat Valenciana formada per García i Adam. En el segon partit, la dupla catalana va batre la parella d’Andalusia integrada per Pestaña i Requena per 2 sets a 0 (10-4 i 10-2). En els quarts de final, però, Vaghi i Guzmán van caure contra la parella C de la Comunitat Valenciana formada per Garde i Varea per 2 sets a 0 (8-7 i 10-2).

En categoria juvenil, Vaghi va competir fent parella amb Claramunt. Van estrenar-se amb una derrota contra la parella A de la Comunitat Valenciana, amb Carmona i Ramos, per 2 a 0 (10-1 i 10-6). En el segon matx, van superar la parella B de Castella i Lleó formada per Clemente i Núñez per 2 a 0 (10-2 i 10-4). Malauradament, la dupla catalana va perdre en quarts de final contra la parella A de Castella i Lleó integrada per Caviedes i López per 2 a 0 (10-4 i 10-4).

Així mateix, en categoria infantil, Nil Gómez i Javier Alarcón van perdre en quarts de final contra l’Aragó, amb Debato i Moreno, per 2 sets a 0 (10-8 i 10-4). L’altre representant del club en aquesta competició, Víctor González, no va poder passar de la fase prèvia.