Torna el Torneig de Futbol Base

La 28a edició se celebrarà del 2 al 4 de setembre després de dos anys d’interrupció a causa de la pandèmia

El Club Natació Terrassa recupera el tradicional Torneig de Futbol Base. Després de dos anys sense poder-lo celebrar amb motiu de la pandèmia, l’esdeveniment tornarà a la programació esportiva del club el proper mes de setembre, atès que els dies 2, 3 i 4 tindrà lloc la 28a edició.

El torneig aplegarà un total de 12 equips de set clubs diferents, que s’estructuraran en tres categories. Al marge del CN Terrassa, prendran part en la competició la Damm CF, el FC Girona, la UE Sant Andreu, el CF Parets, el CD Sant Gabriel i el CF Júnior.

Les categories cadet i infantil, integrades per tres equips, es desenvoluparan pel sistema de triangular. Al seu torn, la categoria aleví està formada per sis equips que s’enfrontaran en dues fases. En primer terme, se celebrarà una lligueta de tots contra tots i, posteriorment, es jugaran tres partits per definir la classificació final. El primer i segon classificat de la fase de grups disputaran la final, el tercer i el quart classificat jugaran el partit per la tercera posició i el cinquè i sisè classificat afrontaran el partit per la cinquena plaça.

+ CARTELL I CALENDARI DEL TORNEIG