Serveis de Restauració

null
Al Club Natació Terrassa comptem amb una àmplia oferta de serveis en diferents àmbits adreçada a millorar la teva salut i el teu benestar des de diferents punts de vista.

Un ventall d’opcions amb l’objectiu de vetllar per tu, perquè et trobis el més a gust en el teu Club.

Carpa

Entrepans calents (frankfurts) totes les tardes i esmorzars de brasa els caps de setmana.

Àmplia terrassa per a grups. Reserves per a aniversaris i celebracions.

Horaris:

-De dilluns a divendres, de 17.00 a 21.30h.

-Dissabte, de 8.00 a 21.00h.

-Diumenge, de 8.00 a 14.00h.

Aqua

Servei de cafeteria tot el dia, esmorzars, berenars, aperitius, etc.

Extensa carta d’amanides i planxats de focaccia.

Menú diari (també els caps de setmana), elaborat pel nostre equip de cuina.

Menú infantil.

Carta de tapes per sopar (a demanda si és més tard de les 22.00h).

Reserves per a grups i tot tipus d’esdeveniments.

Horaris:

-De dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00h.

-Diumenge, de 9.00 a 14.00h.

-Diumenge, de 8.00 a 14.00h.

Badoc Bonaire

A Badoc Bonaire, podeu gaudir d’una àmplia terrassa en un ambient familiar i tranquil. La nostra especialitat són les tapes casolanes, els entrepans variats i la brasa. Oferim el servei de menús per a grups i celebracions.

Zona de fàcil aparcament, espai per a bicicletes i accés per a persones amb discapacitat.

Horaris:

-De dilluns a dijous, de 16.00 a 23.00h.

-Divendres, de 16.00 a 24.00h

-Dissabte, de 8.00 a 24.00h