Serveis en l'Àrea Esportiva

null
Al Club Natació Terrassa comptem amb un exclusiu servei per al soci en l’àmbit de l’Àrea Esportiva. Consulta’ns!

Entrenament Personal

Tens un objectiu físic i no saps per on començar? Desitges resultats màxims en el menor temps possible? Vols un entrenament diferent al que has fet fins ara? No has anat mai a una sala de fitness i necessites que t’assessorin? Tens una lesió o patologia i vols fer rehabilitació amb exercicis adequats? Vols que controlin i quantifiquin la teva evolució? En qualsevol d’aquests casos el que vols és un Entrenador Personal.

Vols una atenció personalitzada? Aquesta és la teva oportunitat! Els nostres entrenadors personals t’ajudaran a assolir els teus objectius i et marcaran el camí.
El teu entrenador personal serà el teu millor aliat!!

Tenim diferents tipus d’abonaments

Sessions individuals d’1 hora, les Xpress de 30 minuts i rehabilitació personalitzada.
Per concertar la primera entrevista, contacta amb coordinaciofitness@clubnatacioterrassa.cat

– Pots escollir la duració de les sessions i poden ser individuals o grupals.
– Els abonaments tenen vigència d’un any.
– Els entrenaments personals poden ser en sec o aquàtics.

Preus

Individual
Xpress 30′
SOCI NO SOCI SOCI NO SOCI
1 sessió 38 € 50 € 20 € 25 €
Abonament 5 170 € 200 € 90 € 110 €
Renovació Abonament 5 155 €
Abonament 10 170 € 195 €
Correu electrònic de contacte: coordinaciofitness@clubnatacioterrassa.cat

Rehabilitació personalitzada NOVETAT!

Sessions de 30 minuts amb cita prèvia.
Divendres, de 15.00 a 15.30 o de 15.30 a 16.00 h

Xavi Company. Fisioterapeuta esportiu