Sensi Maillo, vicepresidenta de desenvolupament corporatiu de la FCN

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Sensi Maillo, vicepresidenta de desenvolupament corporatiu de la Federació Catalana de Natació

El president Joan Herrera és membre de la Comissió Delegada de la Federació Espanyola de Natació

La vicepresidenta del Club Natació Terrassa Sensi Maillo forma part de la nova junta directiva de la Federació Catalana de Natació (FCN) amb el càrrec de vicepresidenta de desenvolupament corporatiu. La nova junta del màxim organisme de la natació catalana va presentar-se ahir a la UFEC en un acte molt emotiu. Cal recordar que Ramon Bosch acaba de prendre el relleu d’Enric Bertrán com a president de la FCN.

El president de la UFEC Gerard Esteva i Enric Bertrán, expresident de la FCN i vicepresident institucional de la UFEC, van exercir d’amfitrions d’un acte al qual van assistir familiars i presidents de clubs. Esteva va explicar la tasca que realitza la UFEC en favor de l’esport federat. Al seu torn, Bertrán va fer un repàs dels seus 14 anys com a president de la FCN i va donar la benvinguda a Ramon Bosch, el seu successor, que va lloar la tasca de Bertrán i va explicar les línies genèriques de la seva candidatura, basades en el lema “Volem donar un nou impuls a un projecte que ve de lluny”.

Joan Herrera, membre de la Comissió Delegada de la Federació Espanyola de Natació

La presència del club en les federacions no es limita al nomenament de Maillo com a vicepresidenta de la Federació Catalana de Natació, sinó que s’estén també a l’àmbit estatal. Cal remarcar que el president Joan Herrera és membre de la Comissió Delegada de la Federació Espanyola de Natació (RFEN).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).