Escola de Natació

Dijous
divendres (només 2016)
de 17.45 a 19.00h
de 17:45 a 19:00h (2017 fins 19:30)
de 17:45 a 19:30
PREBENJAMÍ A2015Dilluns, dimecres i divendres
Dimarts
de 17.45 a 19.30h
de 17:45 a 19:00h
BENJAMÍ2013/2014Dilluns, dimecres i divendres
Dimarts i dijous
de 17.45 a 19:30h
de 17.45 a 19.45h
ALEVÍ2011/2012

De dilluns a divendres
2n trimestre els 2011 (1 día a determinar en funció d’espai)
Dissabte

de 17.45 a 20.00h
6:00 a 7:30h
A Determinar

JUVENIL B MASCULÍ

(MPAL. CAN PARELLADA)

CAN PARELLADA, C.D. "A" Vs C.N. TERRASSA "B"

INFANTIL A MASCULÍ

(AREA OLIMPICA)

C.N. TERRASSA "A" Vs CALLUS, C.F. "A"

VOLEI INFANTIL A

(AREA OLÍMPICA P.POLIESPORTIVA 1)

C.N. TERRASSA Vs CV ARENYS

VOLEI CADET A MASC.

(AREA OLÍMPICA P.POLIESPORTIVA 1)

C.N. TERRASSA Vs CV VALL HEBRON

TARIFA DE PREUSTARIFAQUOTA INSCRIPCIÓ (MATRÍCULA)QUOTA SECCIÓ 9 MENSUALITATS (setembre – maig)
PREBENJAMÍSoci65€ 40€
BENJAMÍSoci65€38€
ALEVÍSoci65€38€

És responsabilitat del pare, mare o tutor legal (en el cas dels menors d’edat), i dels esportistes majors d’edat, facilitar les dades de contacte actualitzades (correu electrònic i telèfon) per tal de poder rebre tota la informació oficial de la secció i del Club.

DESCOMPTES

Els germans tenen dret al 5% de descompte i, a partir del 3r germà, al 10%.

REBUTS RETORNATS O IMPAGATS

La devolució de 2 rebuts domiciliats ocasionarà la pèrdua del dret a assistir al curs i no eximeix el seu pagament. Per recuperar-lo, caldrà pagar els imports pendents i les despeses administratives.

PROTOCOL DE BAIXES

• TRAMITACIÓ: Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.
  • DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT: Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  • UN COP INICIADA L’ACTIVITAT: No es retornarà la matrícula un cop iniciada l’activitat ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.

Molt important! No es tindran en compte les baixes comunicades a l’entrenador i/o al coordinador.

Equips

Natació Equip Benjamí

Natació Equip Aleví

• Delegat: Albert Puig
  • Coordinador de natació: Raúl Navalón
    rnavalon@clubnatacioterrassa.cat
  • Director de l’àrea de natació i entrenador del primer equip: Raúl Navalón
  • Secretaria Esportiva: Raúl Mesa
  • Ajudant del primer equip i equip júnior: Rubén Martínez
  • Equip júnior: Carles Faro
  • Responsable de l’escola: Víctor Muñoz
    vmuñoz@clubnatacioterrassa.cat
  • Equip infantil: Pablo Hernan Schenider
  • Equip aleví: Víctor Muñoz
  • Coordinador dels equips prebenjamí i benjamí: Jordi Bosch
  • Equip prebenjamí i benjamí: Jordi Bosch / Aïda López
  • Natació adaptada: Jordi Bosch
  • Equip Màsters i Aigües Obertes: Jordi Bosch
  • Seguiment de l’Esportista / Responsable Àrea intel·ligència artificial: Miguel Vázquez
  • Correu electrònic: natacio@clubnatacioterrassa.cat / rmesa@clubnatacioterrassa.cat

Palmarès

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).