Domene, al Mundial

Sandra Domene disputarà el Mundial de Gwangju amb la selecció espanyola absoluta de Waterpolo Beach

La waterpolista Sandra Domene ha estat convocada amb la selecció espanyola femenina de Waterpolo Beach per disputar el Campionat del Món que se celebrarà a Gwangju (Corea del Sud).

La llista elaborada per Javier Aznar, que exercirà de seleccionador, està formada per set waterpolistes. A més de Domene, han estat citades Alejandra Aznar, Sílvia Morell i Anna Gual (CN Sant Andreu), Helena Lloret i Alba Bonamusa (La Sirena CN Mataró) i Helena Dalmases (CE Mediterrani).

El Torneig d’Exhibició de Waterpolo Beach és una de les grans novetats que ha introduït la FINA en la cita coreana d’aquest estiu i es desenvoluparà del 14 al 19 de juliol. Aquesta modalitat s’estrenarà amb la participació de quatre seleccions, Espanya, Austràlia, Xina i els Estats Units.