Torneig de Judo Liceo La Paz

Quinze podis en el XL Torneig Internacional de Judo Liceo La Paz

El Club Natació Terrassa va aconseguir quinze medalles (sis d’or, cinc de plata i quatre de bronze) en el XL Torneig Internacional de Judo Liceo La Paz que va celebrar-se a La Corunya el cap de setmana passat i que va comptar amb la participació de més de 1.600 judokes de diferents clubs d’arreu de l’Estat, així com de representants portuguesos. El CN Terrassa va esdevenir el club més llorejat de la competició, atès que quinze dels disset judokes que integraven l’equip van pujar al podi.

L’aleví Laia Rivas, els benjamins Rubén Alcaide i Eric Feria i els prebenjamins Iker Carrasco, Yahel Muñoz i Albert Cardona van adjudicar-se la victòria. Igualment, el cadet Gerard Poca va ser subcampió, malgrat ser només cinturó taronja, mateix èxit que van aconseguir l’infantil Mario Pulido, els benjamins Ariadna Casany i Miquel Garcia i la prebenjamí Eileen Santander. Finalment, l’infantil Sergi Basora, els benjamins Adrià Hoyos i David Casado i el prebenjamí Pol Ramírez van penjar-se la medalla de bronze.

Tot i que no van obtenir plaça de podi, els altres dos representants del club, Biel Ramírez i Marc Romero, van vèncer un i dos combats, respectivament, de manera que no va haver-hi cap judoka del club que no sumés una victòria com a mínim.