Natació

Quatre medalles en la tercera i última jornada de l’Open Internacional Catalunya de natació

Plates per a Alberto Lozano en 100 m papallona i per a Guillem Ramia en 200 m esquena

Bronzes per a Miguel Durán en 400 m lliures i per a Andrea Feng Prades en 50 m lliures

Segon lloc en la classificació per equips

El Club Natació Terrassa ha obtingut quatre medalles (dues de plata i dues de bronze) en la tercera i última jornada de finals de l’Open Internacional Catalunya de natació que s’ha celebrat aquesta tarda a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. D’aquesta manera, el balanç total ascendeix a catorze. La magnífica actuació col·lectiva ha permès al club assolir el segon lloc en la classificació per equips amb 2.326,50 punts. El CN Sant Andreu s’ha imposat amb 2.420,50 i ha aconseguit així el Trofeu Ciutat de Terrassa, que s’atorgava al club guanyador en la classificació per clubs. Així mateix, cal destacar que Miguel Durán ha estat tercer amb 756 punts en les proves de 200 metres masculines del Memorial Jaume Cardellach.

Alberto Lozano s’ha penjat la medalla de plata en els 100 m papallona masculins amb un crono de 55.82. En aquesta mateixa final, Pedro Ruano ha estat setè amb 57.19. També ha brillat Guillem Ramia, que ha pujat al segon graó del podi en els 200 m esquena masculins amb un registre de 2.08.03. El CN Terrassa ha classificat un segon nedador en aquesta final, Alejandro Calderón, que ha acabat quart amb 2.13.28.

Al seu torn, Miguel Durán ha assolit la medalla de bronze en els 400 m lliures amb un temps de 4.01.00. En aquesta mateixa prova, Ferran Siré ha ocupat el sisè lloc amb 4.05.42. Completa la nòmina de medallistes del dia Andrea Feng Prades, bronze en els 50 m lliures femenins amb una marca de 26.90.

Deu places de finalista A

Al marge de les medalles, el club ha sumat deu places de finalista A. A més de les esmentades de Pedro Ruano, Alejandro Calderón i Ferran Siré, el relleu de 4×100 m estils mixt, format per Andrea Feng Prades, Víctor de Pablo, Alberto Lozano i Esther Morillo, ha estat quart amb 4.02.81. Així mateix, Víctor de Pablo i Eric Rodelas s’han classificat cinquè (1.04.82) i sisè (1.04.84), respectivament, en la final dels 100 m braça masculins. Els 50 m lliures masculins han proporcionat dues places més de finalista, atès que Alberto Lozano ha obtingut el cinquè lloc amb 23.94 i Adrià Roy, el setè amb 24.16. Finalment, Francho Artal s’ha classificat cinquè en els 200 m estils masculins (2.10.56) i Aida López ha ocupat la sisena plaça en els 400 m lliures femenins (4.31.73).

Àlex Villarejo, plata en natació adaptada

Així mateix, cal destacar que el CN Terrassa ha pujat al podi en els 100 m braça de natació adaptada. Àlex Villarejo s’ha penjat la medalla de plata amb 1.13.82.