Quatre convocats per al Mundial júnior de waterpolo

Quatre jugadors del club, convocats per al Campionat del Món Júnior de waterpolo

Quatre waterpolistes del CN Terrassa, Víctor Alegre, Sergio Prieto, Oriol Rodríguez i Bernat Sanahuja, han estat convocats amb la selecció espanyola júnior masculina per participar en el Campionat del Món Sub’20 que se celebrarà a Kuwait del 12 al 20 de desembre. Cal destacar que el CN Terrassa és el club amb més representants en la llista de tretze jugadors elaborada pel seleccionador Svilen Piralkov.

Convocatòria Waterpolo Masculí Júnior
Campionat del Món Sub’20
Kuwait. 12-20 de desembre

Unai Aguirre 2002 CN Barcelona
Víctor Alegre 2000 CN Terrassa
Óscar Asensio 2001 CN Sabadell
Lluc Bertran 2000 CN Mataró
Víctor Gracia 2001 CN Helios
Pau Linares 2001 CN Atlètic-Barceloneta
Óscar Montes 2000 CN Sant Andreu
Nikolas Paul 1999 CN Sant Andreu
Albert Ponferrada 2002 CN Atlètic-Barceloneta
Sergio Prieto 2000 CN Terrassa
Oriol Rodríguez 1999 CN Terrassa
Bernat Sanahuja 2000 CN Terrassa
Francisco Valera 1999 CN Sabadell

Rússia, Canadà, Hongria i Egipte, rivals de grup

El combinat estatal està enquadrat en el grup B, en el qual tindrà com a rivals Hongria (dijous 12, 10.10h*), Egipte (divendres 13, 6.30h*), Rússia (dissabte 14, 16.50h*) i Canadà (diumenge 15, 10.10h*). El grup A està integrat per Sèrbia, Japó, Sud-àfrica, Croàcia i Xina; el grup C el formen Montenegro, Kuwait, Estats Units, Itàlia i Iran; i el grup D aplega Brasil, Uzbekistan, Grècia, Austràlia i Nova Zelanda. El primer classificat de cada grup accedirà directament als quarts de final, que se celebraran el dimecres 18, mentre que el segon i el tercer disputaran la ronda de vuitens de final el dimarts 17. Les semifinals estan programades per al dijous 19, mentre que la gran final i el matx pel tercer i quart lloc es jugaran el divendres 20.

*Hora catalana