Natació

Mario Molla, sisè del Món en els 50 metres papallona

Mario Molla nedador del CN Terrassa va participar dilluns 12 de febrer, en la final del Mundial de Doha dels 50 metres papallona.

Molla, ha acabat com a sisè posicionat, amb una marca de 23.29, per sota de la marca que va fer en les semifinals (23.17), la que el va fer arribar amb la tercera millor marca a la final del Mundial que s’està competint a Doha.

L’or, va ser pel portuguès Diogo Matos, que va acabar la final amb un temps de 22.97. La medalla de plata, se la va penjar Michael Andrew (23.07) i el bronze va ser per l’Australià Cameron Mcevoy (23.08).