L’equip masculí de natació del CN Terrassa, homenatjat per la Generalitat pels seus èxits esportius

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Els nedadors de l’equip masculí del Club Natació Terrassa han format part de l’acte de reconeixement de la Generalitat als èxits esportius dels clubs catalans, celebrat als Jardins de Pedralbes aquest dijous.

La vicepresidenta del Govern, Laura Vilagrà, ha rebut als esportistes egarencs Ferran Siré, Oriol Pérez i Víctor de Pablo i a l’entrenador Raúl Navalón, en reconeixement de tot l’equip de natació. El president del CN Terrassa, el Sr. Joan Herrera, i la tresorera de l’entitat, Montse Vilanova, també ha rebut la felicitació dels membres del Govern de la Generalitat i de la secretària general de l’Esport i de l’Activitat Física, Anna Caula.

L’executiu ha reconegut els 48 títols estatals i internacionals que han assolit els equips catalans aquesta temporada, entre els quals es troba la segona posició a la Copa d’Espanya de Clubs de Natació Divisió d’Honor de l’equip masculí del Club Natació Terrassa.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).