La lògica s’imposa

L’Astralpool CN Sabadell imposa la lògica en el derbi vallesà

CN Terrassa 5 – Astralpool CN Sabadell 18

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello (1), Abad, Cuenda, Ruiz (1), Pastor, Montoya, Rodríguez (1), Samper (1), Goset, Cardona (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Astralpool CN Sabadell: Ester, Ortiz, Pérez, Miró (1), G. Farré (1), Steffens (1), Cordobès, Garcia (3), Forca (4), Neushul (1), Domènech (3), Leitón (4), A. Farré.

Entrenador: David Palma.

Àrbitres: Bedoya i Massó.

Parcials: 0-2, 2-8, 2-5 i 1-3.

Resultat acumulat: 0-2, 2-10, 4-15, 5-18.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2), (0-3, 0-4, 0-5, 0-6, 0-7, 1-7, 1-8, 1-9, 1-10, 2-10), (2-11, 2-12, 3-12, 3-13, 3-14, 4-14, 4-15), (5-15, 5-16, 5-17, 5-18).

El sènior femení de waterpolo va perdre a casa contra l’Astralpool CN Sabadell (5-18) en partit corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor Femenina. Com era previsible, el derbi vallesà va esdevenir força desequilibrat, atès que, hores d’ara, el conjunt que dirigeix David Palma és, amb tota seguretat, un dels millors equips d’Europa.

Les visitants esdevenen, hores d’ara, un equip inabastable per qualsevol rival de la lliga estatal. I ho demostren setmana rere setmana. Les egarenques, no obstant, van contenir prou bé el potencial del Sabadell durant el primer quart, que va concloure amb un notable 0 a 2. Als tres minuts de joc, Domènech va inaugurar el compte. Poc després, Forca va ampliar la renda.

L’equip de David Palma va prémer l’accelerador en el segon període, en el qual va sentenciar el derbi amb un parcial de 0 a 5. Leitón, en dues ocasions, Forca, Domènech i Miró en van ser les artífexs. Les terrassenques van aturar l’allau momentàniament gràcies a l’encert d’Ángela Ruiz. Les visitants, però, van replicar de forma contundent de la mà de Neushul, Forca i Garcia. A set segons del descans, Marta Samper va situar el 2 a 10 a l’electrònic.

A la represa, el Sabadell va seguir augmentant la renda. En dos minuts de joc, Domènech i Forca van enfilar el marcador fins al 2 a 12. Tot seguit, Martina Cardona va anotar la tercera diana egarenca. El tercer quart va concloure amb un parcial visitant de 0 a 3, obra de Leitón, per partida doble, i de Garcia (4-15).

El matx va anar llanguint en l’últim període. La voracitat ofensiva de les de David Palma va minvar i els vuit minuts finals es van saldar amb un parcial d’1 a 3. Judith Panicello va marcar el 5 a 15 només començar el quart. Posteriorment, Garcia, Steffens i Farré van col·locar el 5 a 18 definitiu.

Visita del CN Sant Feliu

El CN Terrassa rebrà el CN Sant Feliu en partit corresponent a la 14a jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 16 de març a les 16.00h.