Futbol

L’aleví de futbol, campió de la Costa Daurada Cup

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

L’aleví de futbol de l’any 2006 del CN Terrassa va proclamar-se campió de la Costa Daurada Cup, un torneig internacional de futbol base que va celebrar-se a Cambrils i rodalies del 30 de març a l’1 d’abril tot coincidint amb les vacances de Setmana Santa.

Els egarencs van completar una primera fase perfecta en vèncer els tres partits que van disputar. Van derrotar l’Añorga KKE basc per 5 a 2, el Milan d’Algèria per 12 a 0 i el Mollerussa per 2 a 1. Posteriorment, en quarts de final, els terrassencs van eliminar el Riudoms per 5 a 0 i van classificar-se per a la gran final després de batre novament l’Añorga KKE en semis per 2 a 0. El matx pel títol, contra el Tolka Rovers anglès, va esdevenir molt emocionant. El CN Terrassa va adjudicar-se la victòria en la tanda de penals després que el partit finalitzés en empat a dos.

El cadet del 2002 i l’aleví del 2007, finalistes

El club va desplaçar un total de vuit equips a la ciutat del Baix Camp, formats per 97 jugadors, dos dels quals van proclamar-se finalistes. El cadet de l’any 2002 va tancar la primera fase com a segon de grup després de guanyar el Sanse basc per 1 a 0 i d’empatar a un contra el Runar noruec. El tercer partit del grup no es va disputar a causa del temporal de vent. En semifinals, els egarencs van superar l’Atlético Chopera Alcobendas per 2 a 1, mentre que, en la final, no van estar de sort i van caure en la tanda de penals contra el Runar noruec. Al seu torn, l’aleví de l’any 2007 va sumar dues victòries en la primera fase contra l’Añorga KKE basc (5-1) i el Dingle FC anglès (9-0) que li van proporcionar la primera plaça de grup, atès que el tercer matx es va suspendre amb motiu del temporal de vent. En semifinals, els terrassencs van eliminar el Gazte Berriak navarrès en la tanda de penals després que el partit acabés en empat a zero. En la final, però, no van poder fer front el Can Rull, que es va imposar per 5 a 1.

Així mateix, l’infantil de l’any 2004 va ser semifinalista. Va completar la primera fase amb dues victòries contra el Sanse basc (3-0) i el Lleida Esportiu (2-0) i una derrota contra el DSDL irlandès (3-0). En els quarts de final, els terrassencs van desfer-se del Sant Gabriel (2-1) i van cloure el seu camí al torneig en semis en caure contra l’Atlético Chopera Alcobendas (1-3). També va arribar fins a la penúltima ronda l’infantil de l’any 2005, que va vèncer el Ross County escocès (4-3) i va perdre contra el Cambrils (0-2) en la primera fase. En semifinals, no va poder contra el Can Rull (0-1). Per la seva banda, el benjamí de l’any 2009 va guanyar el Pardinyes (9-1) i el Mig Segrià (8-1) en la primera fase i va perdre contra el Sant Gabriel en semis (0-3).

Finalment, el benjamí A de l’any 2008 va imposar-se al Can Rull (2-1) i al TSC anglès (4-1) en la primera fase i va ser eliminat en quarts de final pel Baskonia (4-0). Al seu torn, el benjamí B de l’any 2008 va caure contra el Mollerussa (10-1), l’Atlético Chopera Alcobendas (5-2) i el TSC B anglès (2-0) en la primera fase i va perdre contra el TSC A anglès en les semfinals de consolació per 1 a 0.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).