Natació

Jornada de germanor…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jornada de germanor de la secció de natació

Carles Faro rep una placa en reconeixement a la seva trajectòria

El CN Terrassa va organitzar dissabte el tradicional Campionat Social de natació, una jornada lúdica i de germanor amb la natació com a protagonista que va servir per donar la benvinguda al nou any i que va desenvolupar-se a la piscina coberta de 25 metres.

L’esdeveniment va arrencar amb un homenatge merescut a Carles Faro, que va rebre una placa en reconeixement a la seva trajectòria esportiva al club. Posteriorment, van formar-se equips de relleus integrats per totes les categories de la secció, des dels més menuts fins a l’equip absolut, sense oblidar els esportistes de natació adaptada. Els equips van protagonitzar diversos jocs i activitats esportives amb la diversió i la cooperació com a fil conductor.

En finalitzar les proves, es va dur a terme el sorteig de sis motxilles del club i de quatre lots de Nadal gentilesa de Fruites Castillo. La vetllada va cloure amb un refrigeri a la pista de patinatge.

[/vc_column_text][gt3_gallery posts_per_line=”3″ build_query=”order_by:date|post_type:,gallery|by_id:14409″][/vc_column][/vc_row]

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).