Natació

Jornada de germanor…

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jornada de germanor de la secció de natació

Carles Faro rep una placa en reconeixement a la seva trajectòria

El CN Terrassa va organitzar dissabte el tradicional Campionat Social de natació, una jornada lúdica i de germanor amb la natació com a protagonista que va servir per donar la benvinguda al nou any i que va desenvolupar-se a la piscina coberta de 25 metres.

L’esdeveniment va arrencar amb un homenatge merescut a Carles Faro, que va rebre una placa en reconeixement a la seva trajectòria esportiva al club. Posteriorment, van formar-se equips de relleus integrats per totes les categories de la secció, des dels més menuts fins a l’equip absolut, sense oblidar els esportistes de natació adaptada. Els equips van protagonitzar diversos jocs i activitats esportives amb la diversió i la cooperació com a fil conductor.

En finalitzar les proves, es va dur a terme el sorteig de sis motxilles del club i de quatre lots de Nadal gentilesa de Fruites Castillo. La vetllada va cloure amb un refrigeri a la pista de patinatge.

[/vc_column_text][gt3_gallery posts_per_line=”3″ build_query=”order_by:date|post_type:,gallery|by_id:14409″][/vc_column][/vc_row]